Reeds 21 projecten opgestart in 2024! 

Verhoog je omzet met Google Ads (SEA)

Verhoog je omzet met Google Ads

Verhoog je omzet met Google Ads

Als je zoekt naar een vakman in de buurt of een nieuwe bureaustoel wil kopen, ga je waarschijnlijk snel op Google. Je zoekt op wat je nodig hebt en krijgt meteen een lijst van advertenties te zien. Met doelgerichte campagnes genereren we meer bezoekers en kwalitatieve leads voor je bedrijf.

  • Meer bezoekers → meer klanten → meer omzet

  • Meer kliks → meer klanten → meer omzet

— ONZE WERKWIJZE

Wat doet een Google Ads specialist?

Een Google Ads specialist zorgt ervoor dat je advertenties effectief worden weergegeven in Google en andere zoekmachines, waardoor je meer bezoekers en omzet genereert. Hieronder het takenpakket:

  • Uitvoeren van een keyword research
  • Je Google Ads account opzetten
  • Campagneplanning & advertenties schrijven
  • Monitoren van campagnes en keywords
  • Rapportages maken van behaalde resultaten
google ads specialist

1. Keyword research

Een keyword research is het proces waarin een Google Ads-specialist op zoek gaat naar relevante zoekwoorden voor jouw doelgroep/website. Op basis van zoekvolume en CPC (kost-per-klik) maken we een lijst van zoekwoorden die we inzetten per advertentiecampagne.

2. Google Ads account opzetten

Een Google Ads-specialist zet je account op van A tot Z. Van het account zelf tot de koppeling met je website en de nodige trackingcodes.

3. Campagnes inplannen

Afhankelijk van jouw wensen, plannen we je volledige campagne in. We schrijven wervende en opvallende Google advertenties zodat je goed opvalt tussen je concurrenten.

4. Monitoring en optimalisaties

Elke week analyseren we hoe de zoekwoorden en advertenties het doen. Zoekwoorden met slechte prestaties kegelen we eruit zodat meer budget wordt besteed aan zoekwoorden die kliks behalen.

5. Maandelijkse rapportering

Elke maand bezorgen we je een overzicht van de behaalde kliks en conversies.

google advertenties
google advertenties

Hoe werkt Google Ads?

Google Ads, ook bekend als Search Engine Advertising (SEA), werkt volgens een Pay-Per-Click (PPC)-model. Dit betekent dat je betaalt elke keer dat iemand op je advertentie klikt. De kosten per klik, oftewel Cost-Per-Click (CPC), hangen af van het specifieke zoekwoord waarop je adverteert. Zoekwoorden hebben verschillende kosten, afhankelijk van hun populariteit en concurrentie.

Door een grondig zoekwoorden onderzoek uit te voeren, zoeken we naar de beste en meest voordelige CPC. Zo vermijden we onnodige kosten en houden we het advertentiebudget zo laag mogelijk, terwijl we toch maximale resultaten behalen.
zoekwoordenonderzoek

Veelgestelde vragen over Google Ads

Hoeveel moet ik investeren in advertentiebudget?
Ons advies is om maandelijks 15% van je omzet opzij te houden voor marketing. Hoe meer budget je hebt, hoe meer resultaten je uiteraard zal behalen.
Klanten geven ons 5.0 op Google Reviews

5.0 rating uit 20 reviews

— NEEM CONTACT OP

Meer bezoekers naar je website met Google Ads?

Heb je een vraag over Google Ads of wil je vrijblijvend advies ontvangen? Laat een berichtje achter en wij helpen je (meestal) dezelfde dag nog verder! 😉

webdesign offerte

Gratis webdesign offerte op maat