Meer leads genereren met Google Ads.

Als je zoekt naar een vakman in de buurt, ga je al snel op Google. Je zoekt op wat je nodig hebt en krijgt meteen een lijst van advertenties te zien. Met doelgerichte Google Ads-campagnes genereren we meer bezoekers en kwalitatieve leads voor je bedrijf.

Meer bereik → meer leads → meer omzet.

Aiman El Maimouni
Jasmine Vanberghen
Mouad Ben Azzouz 1
Melissa De Greef 1
Kurt Vercammen
5.0 rating uit 22 Google reviews

Google Ads uitbesteden
van A tot Z.

Zoekwoordonderzoek.

Met een zoekwoordonderzoek ontdekken we de meest voordelige zoekwoorden voor jouw doelgroep, website of dienst. We categoriseren deze op basis van populariteit, kosten en concurrentie. Alleen zo halen we het meeste rendement uit je advertentiebudget.

We zetten je Google Ads account volledig op: van je account zelf tot de koppeling met je website en de nodige trackingcodes.

Afhankelijk van jouw wensen, plannen wij je campagnes in. We schrijven wervende en opvallende Google advertenties zodat je goed opvalt tussen je concurrenten.

Elke week analyseren we hoe de zoekwoorden en advertenties het doen. Advertenties met slechte prestaties kegelen we eruit. Zo kunnen we meer budget vrijmaken voor zoekwoorden die wél presteren.

Aan het einde van de maand bezorgen we je elke keer een overzicht van de resultaten. Je krijgt exact te zien hoeveel kliks en conversies de Google Ads-campagnes behaalden.

google ads specialist

Waarom investeren in
Google Ads?

google ads

Veelgestelde vragen over Google Ads.

Wat is Google Ads?

Google Ads is het online marketingplatform van Google.

Door hier gebruik van te maken, kan je je website helemaal van boven adverteren in de zoekresultaten. Je stelt specifieke zoekwoorden in (= wat iemand intypt op Google), waardoor je advertentie alleen gezien wordt door surfers die al naar jouw product of dienst op zoek zijn.

Met Google Ads betaal je niet voor het aantal vertoningen van je advertentie, maar voor het aantal kliks dat je behaalt. Hoe meer kliks je behaalt, hoe meer je dus betaalt. De kosten voor die kliks hangen af van het zoekwoord waar je op adverteert.

Met een zoekwoordonderzoek lijsten we de meest voordelige zoekwoorden op, gerangschikt op populariteit, kosten en concurrentie. Op die manier kunnen we een winstgevende campagne opstellen.

Je advertentiebudget kan je volledig zelf kiezen.

Voor startende bedrijven hanteren we een maandelijks budget tussen 150 en 500 euro.

Als je iets meer budget hebt of in een concurrentiële markt zit, kan dat bedrag ook hoger liggen.

Je advertentiebudget kan je maandelijks aanpassen. Dit wordt vooraf afgesproken en daar gaat Google ook nooit over.

Buiten je advertentiebudget, is er langs onze kant nog een opstartkost en de kosten voor het beheer van je campagnes.

Het mooie aan Google Ads is dat je al heel snel kan beginnen. De meeste advertenties worden al binnen 1 tot 3 werkdagen goedgekeurd. Daarna staan je advertenties ook effectief online.

Verwacht echter niet dat er na de eerste dagen al meteen leads zullen binnenstromen. Geef een campagne minstens 30 dagen de tijd vooraleer deze op gang kan komen. Pas vanaf dan kunnen we conclusies trekken over de prestaties.

Jazeker. Vaak is Google het startpunt voor iemand die op zoek is naar een product of dienst. Dit wil zeggen dat als iemand op je advertentie klikt, dat ie sowieso al interesse heeft in je aanbod.

Wel moet je rekening houden met verschillende factoren zoals een kwaliteitsscore, de kosten-per-klik voor je zoekwoorden en de concurrentie.

Op basis van een zoekwoordonderzoek kunnen we je advertenties zo rendabel mogelijk maken, omdat we niet blindelings kiezen voor zoekwoorden met te hoge kosten.

Zoekwoorden die geen kliks of leads behalen, halen we eruit. Zo kunnen we meer budget zetten op zoekwoorden die wél werken. Dit is deel van onze maandelijkse monitoring.